onsdag 13. november 2013

Gleder meg til imorgen...



Jeg har dekket bord til imorgen tidlig.
For da kommer 2 venninner av meg på lunsj.
Jeg gleder meg så masse til de kommer. Det er alltid så koselig å være med de.
Hun ene er Camilla fra Hjem & Glede
og den andre er Henriette på HOUSE-NR12



så her skal vi kose oss imorgen med god mat, masse prat og latter får vi håpe.
Det pleier nå alltid å være slik når vi møtes.


Hehe... ja som dere ser ønsker jeg meg nytt bestikk til jul.
Jeg har ikke så mange like gaffler og kniver for tiden.



Kongleremsa og løperene er nye.
de er kjøpt på kremmerhuset.







Nå må jeg lage en kake til imorgen.
For jeg han nemlig bursdag på fredag, så det blir kombinert bursdagsbesøk.

Og på selve dagen min, er jeg blitt invitert av min kjære tremenning Wenche på Maria Mena konsert.
Og på byen etterpå med venner.
Jeg har mye å glede meg til for tiden.
November er min ynglingmåned.
Snart tid for julepynting, og masse hjemmekos.






9 kommentarer:

  1. SÅ koselig du har pyntet !!!
    Kjempekjekt med venninne besøk .
    Kos dere masse ..skulle gjerne vært flue på veggen der jeg ..
    tenker det blir mye lått og løye som vi sier her på disse kanter .
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  2. Å jeg MÅTTE jo inn!!!!! Jeg gleder meg så jeg dåner!!!!
    Har kjøpt presang til deg i dag! Bjarte og ❤❤❤hi hooooo !
    Guri meg så vakkert du har pyntet!
    Jeg har bakt pepperkakecupcakes kveld ..... Tar med til oss :)))

    Å det GLEDES❤❤❤❤
    See You to morrow darling!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. du måtte se ja...
      ÅÅå så søte dere er som har kjøpt gave. Det er da ikke nødvendig.. . Og jeg blir alltid glad for gavene fra bjarte. det er vel pepsi max som vanlig. hoho-
      OII de pipperkakenecupcaksene hørtes god ut. Tar du med til oss ? jippi :):)
      God natt min skatt. See u.....

      Slett
  3. Åhh,så fint och vackert dukat,Margareth!!!
    Jag är säker på att ni kommer att få det riktigt roligt,trevligt och gott,med många glada skratt!!!
    Kram!!!

    SvarSlett
  4. Sant november er ein fin Mnd å ha bursdag i?så fint dekka på,kjempekoselig og kan tenke meg dei koser seg dei som kommer:)

    Ønsker deg ein fin dag❤️
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. nydelig, som vanlig Margareth! ikke noe annet å si om den saken :) du er kjempeflink og jeg får så masse inspirasjon av å se på bildene dine! :) håper det ble en koselig lunsj!
    -monakristin

    SvarSlett
  6. Ååå det var så koselig i dag!!! Gu, dere har det så koselig borte i huset deres altså! Du hadde jo bare laget det så fint til oss i dag, borddekkingen, blomster og maten var besvim god!!! Oreo kaken kunne vi spist opp hele…. ;) hehe…
    Ser det er lys borte hos dere nå, tenker dere koser dere med levende lys og kakerester… :)
    Kos deg masse masse i morgen!!!! Hurra hurra hurra!!!!
    Klem klem på deg min venn!

    SvarSlett
  7. Hurra for deg som fyller ditt år❤️❤️❤️
    Grattis med dagen vennen!
    Takk for en fantastisk lunch!

    Kiss and love❤️❤️❤️

    SvarSlett
  8. Gratulerer så utrolig mye med dagen:)
    Håper dere hadde en strålende lunch:) du hadde dekket så nydelig:)
    Ønsker deg en god kveld vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett