tirsdag 2. april 2013

Litt nye klær....


Jeg har vært på shopping i påsken.
Jeg har faktisk holdt nyttårsforsettene mine i år.
Det ene var at jeg ikke sku kjøpe noe pynteting til hjemmet,
(kun blomster og lys)
Det andre var at jeg skulle begynne å trene å gå ned i vekt.
Nå har jeg gått ned 12 kilo siden nyttår, og da var det gøy å kjøpe litt nye vårklær.
Flere par sko, bukser, gensere, parfyme.... her er noe av det.


Vi har nytt det vakre været og vært masse ute i sola.
Og Yasmin kan jo ikke dy seg når hun ser små søte krokuser.
Hun vet hun har ikke lov å plukke, men bare bittelitt må hun ta med hjem og sette i vase.
Akkurat slik jeg gjorde da jeg var liten...:)

Vi har kost oss masse i påsken.
Malin har vært på påsketur med venner og på søndag kom hun hjem og var strålende fornøyd med sin tur.
Det samme var mine foreldre som har vært i Romania sammen med Romaniahjelpen som de er med i.
Mamma holder på å skrive om hennes opplevelser, og skal snart fortelle litt av det på bloggen min.


 Nå er vi alle samlet her i Villaveien igjen.
Og hverdagen er begynt.

Så nå skal jeg ut på mine kveldsturer igjen.
Spasere litt, og jogge litt.
Noen lurer på hva jeg har spist siden jeg har gått ned i vekt.
Jo jeg sluttet å spise brød, poteter, pasta og ris.
Eller jeg spiser mindre av det hvertfall.
Men jeg tar en NOKA shake til frokost. Den liker jeg godt.
Og så elsker jeg vårruller.




 

I dag har jeg vært på øving til noe gøy
jeg skal være med på i helgen.
Kanskje jeg blogger om det ? he he.... jeg får se om jeg tør.....;)

Her er det Yasmin som tar bilde av meg i mine nye klær.
Hun var med meg på øving i dag, og hun synes det var gøy.

Hva har dere gjort i påsken da?









 

12 kommentarer:

  1. Så mye fint!
    Alltid gøy med noe nytt :)

    Krokuser har jeg ikke sett her enda, men gleder meg til de dukker opp. Da blir det ihvertfall vårstemning ♥

    Ønsker deg ei flott ny uke!

    SvarSlett
  2. Guuuuuuuuuuu kor flink du har vert!!!! Både med forsettet og slankingen....
    Lækkre klær må jeg si - passer perfekt til ei lækker dame <3

    Klemmis
    Merete

    SvarSlett
  3. Skulle ønske det var meg du. 12 kilo er mye. Da har du vært standhaftig.Flotte klær du har kjøpt, og nydelig ser du ut.
    Klem

    SvarSlett
  4. Å du å du så masse flottndunhar snopet deg min vakre venn!
    Og VEL fortjent du som har vært såååå flink......kunne ønske det var meg altså.

    Skjønne bilder av Yasmin og...nydelig med vår nå...

    Ha en flott apriluke snuppa.

    Smil og klem

    SvarSlett
  5. Å SÅ FLINK DU HAR VERT 12KG
    DU FORKJENER VIRKELIG Å KJØPE DEG NOE LEKKERT DA
    FLINKE MAMMAN OG PAPPAN DIN
    GLEDER MEG TIL Å LESE
    NÅ BLE JEG VIRKELIG SPENT PÅ HVA DU ØVER PÅ:)
    NYT DAGEN SKJØNNE BJØRNEJENTE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Lekre ting til ei lekker dame:) Vet at det er stor stas å unne seg slike ting når man har vært så flink som deg Margareth:)Bare å nyte det,kunne ikke vært bedre tidpunkt enn å møte våren på denne måten.Ha en strålende dag i vakre Bergen by:)
    klemmer Vibeke

    SvarSlett
  7. Gratulerar till viktminskningen,Margareth!!!
    Du har verkligen "förtjänat" att köpa dessa fina vårkläder!!!

    Det är väl skönt att hela familjen åter är samlad efter Påskhelgen!!!
    Önskar en fin och strålande Onsdag!!!

    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  8. 12 kilo... Herlighet så flink du har vært :)
    Vet ikke hvor mange ganger jeg har bestemt meg for å gå ned i vekt jeg, men har jeg klart det ?? Nope...

    Kjempe flotte klær du har kjøpt deg, og hva kan vell være bedre enn å gå våren i møte med nye klær på en ny kropp :))) Supersøte deg !!

    Håper du deler din hemmelighet med oss... Klart du tørr :)))

    Ønsker deg solfylte dager i Norges vakreste by
    Klem Heidi

    SvarSlett
  9. *plystre* så fin du er!! Kjempelekkert antrekk også :D

    Jeg holder på og gå ned mine siste kg nå, gått ned 4 kg på 2 uker til nå, har som mål og miste minst 3 til innen jeg drar på ferie til England 23.mai :D Da blir det SHOPPING!!

    Ha en fin Onsdag,
    ♥KlemKlem♥

    SvarSlett
  10. Så super flink du hat vært:) står stor respekt av det:)
    Så kjempe gøy med shopping og masse lekkert:) kan tenke meg du koste deg:)
    Nydelige bilder av Yasmin:) hun er bare så nydelig og man kjenner våren helt hit:)
    Ønsker deg fortsatt herlig uke:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  11. Oj, så flink du har vært!
    Da har du virkelig fortjent å fornye garderoben litt:-)

    Koselige bilder av Yasmin:-)

    Klem

    SvarSlett
  12. Jøss, så flink du er da :-) Masse fint du har kjøpt deg :-) Og du har vel så mye fint til huset at du kan unne deg noe til kroppen oxo :-P Nyt våren :-)

    SvarSlett