søndag 7. april 2013

Jeg smiler enda....

Ja for vi kom til finalen vi i går kveld. Vi hadde det så utrolig gøy. Så nå må vi øve enda mere til å bli superflinke til opptre i Peer Gynt salen i Grieghallen 4 mai. Jeg anbefaler folk å komme å se på for Parodi Grand Prix er en veldig underholdene og morsom parodi på Grand Prix gjennom alle tider. Både gode gamle slagere og nyere sanger kommer til å være i finalen i år.
 
Jeg og mine venner sang det Russiske bidraget fra i fjor. Link her:
 
Så denne sangen sang vi i går oversatt på norsk. Party for Alle.
 
Jeg har ikke tatt noen bilder fra gårsdagens fest, men fikk dette bildet av en venn. Vi er 5 damer, men den ene damen er litt skjult her på bildet.

Måtte bare dele denne gleden med
dere bloggedamer.
Og takk for alle lykkeønskninger
fra gårsdagens innlegg.
Jeg ønsker dere en fin søndag videre.

Klem klem SMIL og KLEM.

6 kommentarer:

  1. hei :)
    så utrolig morsomt ut :)

    ønsker deg en nydelig søndag :)

    har byttet navn på bloggen og ny adr
    www.livet-hos-oss.blogspot.no

    klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  2. Margaretha!!
    Dere altså! Så bra! Til finalen :) Kan tro dere koste dere ja. De flotte kjolene :) Nå er det jo bare å øve til mai da. Blir nok en høydare :)
    Du har hatt så mange fine innlegg i det siste. Nydelige bilder fra Villavei og morsomt om Parodi Grand Prix :)
    + at du er blitt tynn som en strek! Gu så flink du har vært, vel fortjent med nye klær og sko! Det er jo det gøyeste av alt å freshe seg til våren :)
    Vi sees kanskje i morgen vi, håper det! :) Meldes!
    Ha en så fin søndagskveld søde!
    Kiss and love Henriette

    SvarSlett
  3. Så utrolig gøy:)
    Herlig bilde av dere:)
    Ønsker deg en herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Næææ, så utrolig MORO !!

    MEN, dere tar jo luven av de søte gamle russiske damene, men disse artige, fargerike kjolene....hehehe

    Kan bare tenke meg dere har det moro, og LER :)

    Tvi Tvi

    SvarSlett
  5. Så roligt!!!
    Ni är helt fantastiska!!!
    GRATTIS!!!
    Önskar dig en fortsatt fin vecka!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  6. :) Flinkis!
    Kjempe kjekt -gratulerer og tvi,tvi.
    Beste hilsen , smil og klem
    fra Britt

    SvarSlett